} Skip to the content

קצת על הקורס

כל תהליך עיצוב מתחיל במצב של מבוכה ואי ודאות. שלב מתסכל זה עלול להביא את המעצב.ת לצמצום של תהליך היצירתיות ולחתירה לפיתרון מהיר כדי להביא את הפרויקט למצב של וודאות. מטרת הקורס הינה להקנות לסטודנטים.ות, אשר נמצאים בתחילת דרכם כמעצבים.ות, מתודולוגיות עבודה להתמודדות עם שלב מתסכל זה ופיתוח מענה יצירתי ונכון.
שיטות עבודה אלה מתמקדות בתהליכי פיתוח לפתרון בעיות עיצוביות\תכנוניות בדגש על פיתוח קונספט וגמישות מתודית לצרכים ואילוצים משתנים. הקורס עוסק בכל שלבי הפיתוח מיצירת הרעיון הראשוני עד לבניית האיפיון וגיבוש הקונספט וזאת תוך תרגול ההתמודדות מול מצבי אי וודאות ויישום מתודות עבודה של יצירתיות המשלבת הכרה של צרכי המשתמש.ת.

גבי טורצקי

PLANTO

מערכת גידול צמחים חדשנית, ביתית הפועלת באופן אוטונומי,
מנגישה מידע ומקנה למשתמש תחושת ביטחון ותקשורת עם הצמח בעת הגידול.

 gabby_turetsky

נועם גולני

Master Of Chores

פלטפורמה דיגיטלית, המנוהלת על ידי ההורים ומתבססת על ערכים של גיימיפיקציה, ליצירת שיתוף פעולה של ילדים במטלות הביתיות.
האפליקציה מחולקת לשתים - אפליקציה אחת להורים, בה נמצא את מאחורי הקלעים, למה לשלב מטלות ביתיות? מה היתרונות? איזה מטלות מתאימות לאיזה גיל? ועוד. ואפליקציה נפרדת לילדים, שם נקבל את המטלות הביתיות בצורה של משחקים כיפים ומונגשים.

 noam_idesign

שאול גן סינקלר

compfast

קומפוסטר חשמלי המפיק באופן מהיר ונקי קומפוסט משאריות הזבל האורגני הביתי. הקומפוסטר מהווה ממשק בין הצרכן לחקלאי האורגני ומאפשר לצרכן בעת משלוח הירקות למסור קומפוסט איכותי שמוזיל עבורו את מכיר הירקות. בכך שרשרת היצרן- צרכן הופכת להיות יותר ברת- קיימא.

gansin_shaul

מאי פלסקוב

עגלת האכלה ניידת

פרויקט בנושא חתולי רחוב ודרך האכלתם. העגלה באה לעצב את פעולת ההאכלה ולהפוך אותה ליותר נכונה, נוחה ואסתטית: גם למאכילי החתולים, גם לתושבים ולחתולים.

may_23p

חלא ורור

OCD

הפרויקט  עוסק באבחון ילדים עם OCD בעזרת מתקן נייד לפארקים ציבוריים, המתק מובנה משש משימות, כל משימה נוגעת בתסמין מהתסמינים הבולטים של הOCD. המתקן מלווה בחוברת הדרכה להורים.

Halawarwar

אופיר ספורטס

Brive

מוצר המפחית חרדה בצלילה, עשוי מגומי להחזקה ביד עוזר לצולל לתרגל נשימות בעזרת התכווצות והתנפחות לפי קצב נשימות נכון. מאמן לנשימות נכונות לפני הכניסה למים ובמהלך הצלילה. בחלקו העליון יש כפתור שמשמיע צליל אזעקה במקרה של חירום וצורך בעזרה וכך גם משרה בטחון שניתן יהיה לקרוא לעזרה מתחת למים במקרה של חירום.

  ofir_saportas

רוני פדידה

ALMO

אלמו הוא סייע וירטואלי המבוסס על בינה מלאכותית ונוצר במטרה להתמודד עם פחד קהל ע"י אימון, תרגול והקניית כלים. אלמו מבוסס על שיטת הטיפול הביופידבק ומחליף את פס התאורה שלו בהתאם לאיכות הפרזנטציה של המשתמש, בנוסף אלמו משמש גם להרגעה בזמן הפרזנטציה בעזרת ביטים שפועמים בקצב לב סדיר, בחלקו העליון של אלמו יש כפתור להעברת שקופיות כך שאלמו מלווה את המשתמש בכל מקום ומשרה ביטחון.

__ronif

קרן גרינברג

LightNest

חללי רגיעה המוצבים במרחבים ציבורים. בהם אור בהיר, המדמה אור שמש, כאמצעי טיפול בדיכאון עונתי.

 

ישי סקליר

Time to Reflect

הרבה אנשים סובלים מדחיינות אך מעטים אלו המודעים לסיבות האמיתיות לדחיינות אשר נמצאות מתחת לפני השטח: פרפקציוניזם, חרדה מכשלון וחוסר מוטיבציה.
Time to Reflect הוא כלי עזר טיפולי. ברגע שהמשתמש מניח את הטוטם על חלקו העליון של האובייקט הוא מקבל הודעות עם שאלות מנוסחות אשר עוזרות לו להבין מה הגורמים שלו לדחיינות.
השלכת הרגש על האובייקט והשאלון עוזרים להעלות למודע את הסיבות בגללן המשתמשים דוחים משימות.
את הסיכומים מקבלים גם המטופל וגם המטפל. זאת על מנת שבזמן הטיפול יהיה ניתן לחזור לרגעים ולהזכר מה היו הרגשות שצפו באותו זמן ובכך לתת טיפול יותר נכון.

 yishaysklare

אריאל יעקבי

SHLAF CAR

ערכה להסבת רכב פרטי לבית. בין אם בשל קושי עם יוקר המחייה וכאלטרנטיבה לצורת החיים כיום ובין אם לטיול. בעזרת טכנולוגיות מתקדמות של סריקה והדפסת תלת מימד, ניתן להתאים מערכת באופן אישי לרכב שבידי המשתמש ובכך לנצל את החלל בצורה מירבית. הערכה שמכילה את בחירותיו של המשתמש, מגיעה עם כל העזרים הנדרשים להתקנה וכן גם חוברת הסברה להתקנה עצמאית ופשוטה. 

 

שיימאא ברקאן

Insu Pen

עיצוב חדש למזרקי אנסולין לקשישים שסובלים מסיבוכים הקשורים לגיל (ראייה לקויה או מיומנות ידנית לקויה) מה שעלול לגרום לאי דיוקים במינון.
Insu Pen  הוא מזרק ארגונומי, רב פעמי וגם חכם שמקל על המשתמש. מחובר לאפליקציה שדרכה אפשר לקבוע כמות וזמן המנה הבאה, וגם עוקבת אחרי הטיפול שהמשתמש מקבל.

shaimaa.burqan

גם אתם מתעניינים בעיצוב תעשייתי?

בואו ללמוד אצלנו בהדסה!

עולם במגמת שינוי מואצת, מציב אתגרים ומזמן הזדמנויות רבות ומרתקות, עבור אנשים, חברה ובעלי חיים.
אמפטיה, רגישות, קשב לאחר ורצון לחקור, להבין וליישם הם מוקד העשייה אצלנו בחוג.
אנו משתמשים במגוון הכישורים כדי לעזור ולחתור לשינוי. בואו ללמוד איתנו.