} Skip to the content
Menu

קצת על הקורס

הקורס "מבוא לטכנולוגיה" מהווה המשך ישיר לקורס 'מבנה וחומר', ומעמיק את הידע בתחום טכנולוגיות הייצור והחומרים, תוך התמקדות בעולם הפלסטיקה. הסטודנטים ירכשו מיומנויות מתקדמות בתכנון ופיתוח מוצרי פלסטיק, כולל שילוב טכנולוגיות חדשניות כגון הדפסת תלת-מימד. הקורס משלב לימוד תיאורטי עם פרויקטים מעשיים, המאפשרים התנסות בחומרים ובטכנולוגיות מגוונות. דגש מיוחד ניתן על היתכנות תעשייתית והשלכות כלכליות וסביבתיות. בסיום הקורס, הסטודנטים יוכלו לגשת לתהליכי פיתוח ועיצוב מוצרי פלסטיק באופן מקצועי ויצירתי, תוך שימוש מושכל בטכנולוגיות מתקדמות ובחינת האפשרויות העיצוביות הטמונות בהן.

ירדן טאוב

סט כלים לחומוס בטבע

סט כלים המיועד לישיבה בחיק הטבע בעת אכילת חומוס. הסט מכיל קערה המאפשרת אכילה בשני מצבים, מחולקת או שאינה מחולקת, סוגר לשקיות של תבלינים עם כף לתבלין בקצהו ושק בד לתבלין . הסט קל לאחסון ונשיאה.

 

 

 

הדר פורת

סט כלים לבירה בבית

סט שמורכב מפותחן ארגונומי, מכוס בירה וממעמד שמאפשר שתיית בירה בבית עם מזיגה נכונה של 45 מעלות. הסט קומפקטי ונאסף לתוך עצמו, עשוי מפוליאסטר נוזלי, חיטה, פליז והדפסת תלת מימד שמדמה פליז.

שיראל וואגנסברג

סט כלי איפור לעיוורות

סט כלי איפור המאפשר לנשים עיוורות לטפח את עצמן בצורה מונגשת ונוחה. על הכלים יש סימן היכר בולט של כל מוצר ומדרגה לסימון מיקום האחיזה בכלים, בנוסף מוטבע עליהם כתב ברייל. במסקרה, כלי האחיזה ארוך כדי לאפשר מישוש הפנים ומניעת מגע בחומר תוך כדי השימוש. בשפתון, הכלי מעוצב בצורת טיפה כדי לסמן את הכיוון בעת השימוש.

מרים שרבאתי

Clay modeling tool set

סט כלים לעבודה בחימר. הרעיון נבע מהרצון שלי לעבוד בחימר מחוץ לבית או לסטודיו על ידי נשיאת תיק קטן שמכיל בתוכו את כל הכלים. ההתמקדות הייתה ב"טביעת אצבע משותפת", שהיא עין העץ הנוכחת בחלקי העץ ובלוגו של הקבוצה. הסט מורכב מתיק עור, סינר כותנה, חותכנים, מערוך, ראשי עץ, וכלי למידול חימר בעל שלושה ראשים.

אורי עשוש

כלי בישול והגשה בהשראה יפנית

הסט נולד מתוך תרחיש ספקולטיבי של קהילה יהודית יפנית וניסיון להבין כיצד היו נראים כלי הבישול של אותה הקהילה. הסט מונה מספר כלים- קדירת עץ שנועדה לשמור על הטריות כמו גם לשמש ככלי הגשה (המכסה משמש גם כקערה), כפית תבלינים העשויה עץ ופליז, כף הגשה וערבוב העשויה גם כן עץ ופליז, פלטת שעווה לחימום האוכל בשבת העשויה אבן ופליז, מזלף שמן שומשום העשוי פליז, ועוד מספר כלי קרמיקה המלווים את תהליך הבישול וההגשה.

 

סמה זועבי

סט כלים למטבח

סט כלים למטבח המיועד לשיפור המוטוריקה העדינה של ילדים, באמצעות פעולות יומיומיות במטבח. הכלים משלבים תרגול וחיזוק שרירי האצבעות ותיאום עין-יד בצורה מהנה ומרתקת.

 

גם אתם מתעניינים בעיצוב תעשייתי?

בואו ללמוד אצלנו בהדסה!

עולם במגמת שינוי מואצת, מציב אתגרים ומזמן הזדמנויות רבות ומרתקות, עבור אנשים, חברה ובעלי חיים.
אמפטיה, רגישות, קשב לאחר ורצון לחקור, להבין וליישם הם מוקד העשייה אצלנו בחוג.
אנו משתמשים במגוון הכישורים כדי לעזור ולחתור לשינוי. בואו ללמוד איתנו.