} Skip to the content
Menu

קצת על הקורס

סטודיו ריהוט עוסק במחשבה מחודשת על תפקידיו התרבותיים של הרהיט כיום, על הרהיט כפלטפורמה להבעת דעה, כנושא רעיון, מסר ואמירה אישית, כארכיטיפ וכחולייה המשכית בשרשרת ההיסטורית של עיצוב רהיטים. שאבנו השראה מתוך תפיסות של עיצוב חברתי, אשר הובילה לואיז בריגהם בתחילת המאה הקודמת, בעשייה רבת שנים ובספרה “Box Furniture”, ואשר קיבלו ביטוי בפרויקט “Autoprogettazione”של אנצו מארי בשנות השבעים של המאה הקודמת. שאפנו לבחון אלטרנטיבות לרהיטים כמוצרי צריכה ולהציע כאלה אשר מחוללים שינוי תפיסתי או שימושי, מאפשרים בנייה עצמית או אילתור, גיוון או התאמה אישית. התחלנו מחיפוש אחר דרכים להנגשת אופני ייצור עבור א.נשים באשר הן.ם - מתכון לרהיט. לאורך הסמסטר התמודדנו עם הבנת מיבנה, ארגונומיה, פירטי חיבור, שפה תלת ממדית וחיבור לקונטקסט. נקודת הסיום מוצגת כאן - רהיטים אשר עברו תכנון משלב הקונספט, דרך פיתוח בעזרת מודלים מוקטנים ועד גיבושם לרהיט מתפקד ובר ייצור.

אראל אריה

מחברים

סט מחברים המאפשר הרכבה עצמית והתאמה של רהיטים: כיוונון גובה והוספת מדפים בהתאמה אישית.

erel.ary

הדר בנאיש

עת לכל חפץ

אָדָם צָרִיךְ לִשְׂנֹא וְלֶאֱהֹב בְּבַת אַחַת,
בְּאוֹתָן עֵינַיִם לִבְכּוֹת וּבְאוֹתָן עֵינַיִם לִצְחֹק
לַעֲשׂוֹת אַהֲבָה בַּמִּלְחָמָה וּמִלְחָמָה בָּאַהֲבָה.
שילובים וניגודים יכולים לחיות ביחד. לא זה לצד זה, אלא ממש ביחד. הצבעים המנוגדים מצליחים להבליט זה את זה, להיות ביחד ובכל זאת לתת מקום לכל אחד בנפרד.
השרפרפים מציגים דפוסים שונים שהסדרה מציעה.

hdrbnaysh

אלינור אטרקצ'י

נעילה גיאומטרית

שרפרפים בנעילה גיאומטרית. המרכיבים רפויים והם ננעלים ומתייצבים כשיושבים עליהם. (ניסיון להתחקות אחרי השרפרפים של יעקב קאופמן, לדבר בשפה שלו, לפתח ענף או תת-משפחה שיכול להשתייך לאוסף שלו)

eleanor.ideas

 

גם אתם מתעניינים בעיצוב תעשייתי?

בואו ללמוד אצלנו בהדסה!

עולם במגמת שינוי מואצת, מציב אתגרים ומזמן הזדמנויות רבות ומרתקות, עבור אנשים, חברה ובעלי חיים.
אמפטיה, רגישות, קשב לאחר ורצון לחקור, להבין וליישם הם מוקד העשייה אצלנו בחוג.
אנו משתמשים במגוון הכישורים כדי לעזור ולחתור לשינוי. בואו ללמוד איתנו.