} Skip to the content
Menu
פלטפורמה חווייתית לילדים, לעידוד שיח עם ההורה
בנושא פיתוח מודעות ליכולות, הצבת מטרות וביטוי רגשות.

...

מנחה: דב רטן

כוונה והדדיות: תשומת לב ויצירת אינטראקציה הדדית משמעותית. משמעות: הענקת משמעות רגשית לחוויות הילד. העברה: יצירת ההקשר בין ההישגים למטרות עתידיות של הילד ועידוד חשיבה מופשטת. מתן תחושת יכולת: תיווך לתחושת יכולת באמצעות חיבור לעצם הפעולה שתרמה לכך. ויסות התנהגות: סיוע בזיהוי ובוויסות רגשות. מטרת הערכה היא לפתח את הפונקציות הקוגניטיביות והרגשיות של הילד דרך שילוב של פעילות מוחשית, דיאלוג מונחה, והתנסות חוזרת, תוך יצירת חוויה משמעותית ומעשירה לילד ולהורה כאחד.

ילדים בגילאי בית הספר המוקדמים נמצאים בשלב של גיבוש הדימוי העצמי . במקרים רבים ישנם ילדים שהפוטנציאל הטמון בהם לא מנוצל עקב תחושת חוסר מסוגלות, דבר המלווה אותם לאורך החיים עד גיל מאוחר. מערך כלים זה מהווה פלטפורמה חווייתית לשיח עם ההורה בנושא פיתוח מודעות ליכולות, הצבת מטרות וביטוי רגשות. "גינתי" היא יישום של שיטת הלמידה המתווכת השמה דגש על חשיבות התיווך האיכותי של ההורה בהתפתחות הקוגנטיבית והרגשית של הילד, היא מתבססת על 5 עקרונות מרכזיים ובינהם: 

הורים בישראל מקדישים לאינטראקציה ישירה עם ילדיהם כ-14.5 דקות ביום בממוצע"

מכון אדלר

יחסי גומלין חיוביים עם מבוגרים משמעותיים, עידוד עצמאות, אחריות ותשומת לב לחוויות הצלחה, תורמים לחיזוק המסוגלות העצמית.

כל שלב בערכה מציע פלטפורמה לשיח פתוח על מטרות, רגשות ואתגרים, מה שמחזק את הקשר הבינאישי ומעודד תקשורת פתוחה ומכילה. מעבר לכך, התהליך מאפשר להורים לראות את התקדמות הילדים ולספק תמיכה ועידוד בדיוק במקום ובזמן הנכון.

עדן בגלר

קצת עליי

עדן בגלר

בתור ילדה תמיד אהבתי לשחק עם צבעים וצורות, להשתמש בדמיון ולהביא את היצירתיות שלי לידי ביטוי. מצאתי את המקום להביע את התשוקה שלי ולהגשים את המחשבות שלי בעיצוב, תוך יצירת פתרונות משמעותיים ומשני חיים עבור אנשים.

גם אתם מתעניינים בעיצוב תעשייתי?

בואו ללמוד אצלנו בהדסה!

עולם במגמת שינוי מואצת, מציב אתגרים ומזמן הזדמנויות רבות ומרתקות, עבור אנשים, חברה ובעלי חיים.
אמפטיה, רגישות, קשב לאחר ורצון לחקור, להבין וליישם הם מוקד העשייה אצלנו בחוג.
אנו משתמשים במגוון הכישורים כדי לעזור ולחתור לשינוי. בואו ללמוד איתנו.