} Skip to the content
פלטפורמה קהילתית לשיתוף, למידה וליווי של נשים בשביל נשים סביב חווית גיל המעבר, עם האתגרים וההזדמנויות שבו.

...

מנחה: דב רטן

הרבה נשים חוות בושה והסתרה סביב השלב הזה, והגיע הזמן לספר סיפור חדש.

אפליקציית 'האוהל האדום' מבקשת לייצר מרחב נשי קהילתי מעצים הנותן בטחון לנשים בנוגע לתחושות שלהן, הגוף שלהן והתליכים שהן עוברות. האפליקציה מנגישה מידע רפואי אמין ומקצועי, מחזירה לנשים את הבטחון בחוויות שלהן ושמה אותן במרכז. האפליקציה מבססת קהילה תומכת ומשתפת של נשים מקבוצת השוות שלך, יחד עם קבלת מענה מעשי לקשיים והתסמינים שעולים בגיל המעבר.

ההשראה לפרוייקט שלי היא האוהל האדום, אוהל אליו נשים היו פורשות בחברות שבטיות. הן נאלצו לפרוש אליו כי היו טמאות, אבל בדיעבד נוצר שם מרחב נשי בין-דורי עם עצות, עזרה הדדית, מורשת ועוצמה. הסמל של 'האוהל האדום' ממשיך ומהדהד כסמל לסולידריות נשית, למרחב שמאפשר שיח ושיתוף ותחושת קהילה. מקום בו נשים לא לבד.

וזו החוויה שאני מבקשת ליצור כאן. פלטפורמה קהילתית לשיתוף, למידה וליווי של נשים בשביל נשים סביב חווית גיל המעבר.

לא היה לי מושג למה אני נכנסת. מה זה גיל המעבר.
גיל המעבר לאן? למה? לקבר?

(לירז, 54)

האפליקציה עוצבה בצבעוניות המשלבת צבעים חמים ונשיים עם צבעים מעולם הרפואה המקצועי והמרגיע. גווני טורקיז מסמלים כל מה שקשור לרפואה ומידע מקצועי, גווני הכתום את מה שנוגע לאמפתיה ותהליך רגשי בגיל המעבר ואדום את מה שנוגע ללב, בעיות לב ותסמינים שחשוב להכיר.

גדלי הפונטים גדולים יותר מהמקובל בהתאמה לירידה בראייה הנפוצה בגילאים האלו.

הפרזנטוריות הן נשים אמיתיות ומגוונות: מגוון זהויות אתניות, BMI, טווח גילאים רחב בין 40-60, ללא פוטושופ וריטושים. תמונות אותנטיות המייצרות חיבור בין המשתמשת למטרה והערכים של הפרוייקט. נשים שאפשר להזדהות איתן, שהן את ואני.

האפליקציה כוללת איזור אישי לעדכון תסמינים אישיים והיכרות טובה יותר עם הגוף שלי, מאמרים אמינים ומקצועיים עם טיפים והמלצות קונקרטיות, צ'אטים להתייעצויות ושיתוף עם נשים במצב שלי, התייעצות עם מומחיות מתחומים שונים והזמנה למפגשים עם נשים נוספות. כל מה שאת צריכה כדי להפוך את גיל המעבר לגיל האפשר.

Meitar Lubotzky

קצת עליי

מיתר לובוצקי אביאור

אוהבת עיצוב, אוהבת אנשים, וכשהם באים יחד זה השילוב האולטימטיבי בעיניי.

מאמינה בעיצוב חברתי, באפשרות של עיצוב לשפר חיים של א.נשים ולהיטיב עם הסביבה. אוהבת לפתור בעיות, לעמוד מול אתגר ולחשוב איך להתמודד איתו או לעקוף אותו בדרכים יצירתיות. בנוח לעבוד על מוצרים כבר משלב המחקר ולא מפחדת מתהליכים ארוכים ומורכבים. נהנית מעבודת צוות וסיעורי מוחות.

אני מאמינה שעיצוב טוב מתחיל מצורות פשוטות בשילוב עם פעולות חכמות שמתחברות לסיפור שלם.

נשואה לאילון ואמא של טנא.

 

גם אתם מתעניינים בעיצוב תעשייתי?

בואו ללמוד אצלנו בהדסה!

עולם במגמת שינוי מואצת, מציב אתגרים ומזמן הזדמנויות רבות ומרתקות, עולם הסב סביב אנשים, חברה ובעלי חיים.
אמפטיה ורגישות, קשב לאחר ורצון לחקור, להבין וליישם הם מוקד העשייה אצלנו בחוג. אנו משתמשים במגוון
הכישורים כדי לעזור ולחתור לשינוי. בואו ללמוד איתנו.