} Skip to the content
משחק וידאו לעידוד פעילות שיקומית בבית

...

מנחה: לירן אלבז-בלוך

המטופלים יוצאים למסע שבו פעילות גופנית פותחת עולם של הנאה והחלמה. הם ישלימו יעדים כדי להשיג דמויות ולגלות מפות שונות, כל זאת תוך ביצוע תרגילי פיזיותרפיה ממוקדים המותאמים לצרכים שלהם. האפליקציה משלבת משחק מהנה, אתגרים מרגשים ופיצ'רים אינטראקטיביים כדי לשמור על המוטיבציה של המשתמשים ועל מעורבות המטפל בתהליך ההחלמה.

אפליקציית A-StreaX היא משחק מובייל פיזיותרפי מהפכני שנועדה להתמודד עם האתגר של ההקפדה על פעילות שיקומית ביתית במהלך ההחלמה. דבקות בתרגולים ביתיים במהלך השיקום הינה גורם מרכזי להחלמה. לפי מחקרים מוערך כי 50% מהמטופלים אינם מצליחים לדבוק בתרגילים שנקבעו להם מחוץ למפגשי הפיזיותרפיה עם המטפלים ונוצר צורך בפתרון שימריץ מטופלים במסע ההחלמה שלהם. A-StreaX מתמודדת עם הנושא הזה על ידי הפיכת פיזיותרפיה לחוויה סוחפת ומהנה. על ידי מיזוג הכוח של משחקיות עם תרגילים טיפוליים, A-StreaX שואפת לשפר את המוטיבציה ולטפח תחושת כיף במהלך השיקום.

פיזיותרפיה זה משעמם

מטופל אנונימי
Omri Steir

קצת עליי

עמרי א. שטיר

התשוקה שלי היא משחקי וידאו ואנימציה. כשאני מציב לעצמי את ערך ההנאה בראש סדר העדיפויות אני מעצב דמויות ומוצרים שאמורים להפוך פעילות יום יומית יבשה לפעולה מהנה או מרגשת. מטופל הגדיר עבורי פיזיותרפיה בבית מהנה כמו צפייה בצבע מתייבש על קיר מלווה בכאבי ברכיים ואני רציתי לשנות את זה.

גם אתם מתעניינים בעיצוב תעשייתי?

בואו ללמוד אצלנו בהדסה!

עולם במגמת שינוי מואצת, מציב אתגרים ומזמן הזדמנויות רבות ומרתקות, עולם הסב סביב אנשים, חברה ובעלי חיים.
אמפטיה ורגישות, קשב לאחר ורצון לחקור, להבין וליישם הם מוקד העשייה אצלנו בחוג. אנו משתמשים במגוון
הכישורים כדי לעזור ולחתור לשינוי. בואו ללמוד איתנו.