} Skip to the content
Menu

קצת על הקורס

שינויים גלובאליים בעשורים האחרונים – כלכליים, חברתיים, וטכנולוגיים הביאו עימם לשינויים בהרגלי הצריכה וביחס למוקדי הכח, בהם תאגידים ומותגים. מאז שנות ה-90, עם חשיפת ״סדנאות היזע״ של נייקי והקמת תנועות דוגמת Occupy Wall Street, נדרשות.ים המעצבות.ים לנקוט עמדה ולהגדיר את מקומן.ם ותפקידן.ם בחברה, תוך התייחסות לתהליכים מורכבים ומציאות, המשתנה במהירות. הקורס בוחן את מקומה.ו של המעצב.ת במרחבים חינוכיים / קהילתיים / רפואיים ואת ״אישיות המותג״ על כלל מרכיביה, ככלי לקידום מטרות חברתיות.

מיטל סילבר ואביגיל בן חמו

Mish Mash

Makom. באנו לתת לאנשים את המקום להביע את עולמם הפנימי, בשיתוף עם הקהילה ההולכת ונבנית שלהם. מקום לשבת, לדבר, ליצור, להראות שכבות שונות של עצמנו ושל הקהילה שלנו דרך עיצוב. המוצרים השונים שלנו מביעים את הערכים שלנו: אותנטיות, רבדים, הבעת פנימיות וצניעות. בפרוייקט Mish Mash, ראינו ששיח עם זרים מאפשר הזדמנות נפלאה להעשרת העולם הפנימי במרחב הציבורי, באמצעות אינטראקציות רב-גילאיות.

avigailbenh

נדב קופרמן ורננה קליין

CAMEO

מתוך ראייה כי מסורת והיסטוריה הם התשתית לחיינו בהווה, יצרנו פלטפורמה המנגישה לתלמידי מערכת החינוך את מערך שיעור ההסטוריה הנלמד בכיתה. התלמידים מעצבים מסגרת לתכשיטי CAMEO אשר מכילה את המאפיינים העיצוביים השייכים לתקופה ההסטורית הנלמדת בשיעור, ובכך מתחברים אל העבר דרך דמויות מפתח משמעותיות עבורן ודרך לימוד תולדות העיצוב והתרבות החומרית.

renanaklein0 

 

נועם גולני וזיו ברלב

mizo

סטודיו mizo פורש בפניכם תוצרים שנבעו מתוך מסע של חשיבה על פחת בתהליכי ייצור ומתן חיים שניים לשאריות החומר, אנו כמעצבים מאמינים שעיצוב טוב יודע לקחת אחריות על הנעשה סביבו, לבחון ולחקור שימוש חוזר בפחת חומרי ולדעת להעלות לשיח ולמודעות סוגיות הנוגעות לסביבה בה אנו חיים. הסדרות השונות מגיעות מתוך שאריות החומר שסביבנו מהעץ ועד לקרטון, נותנות במה לפחת של מזון ולצומח המקומי ומעודדות מחשבה על השלכות תרבות הצריכה וחינוך לקיימות. 

ziv_idesign, Noam Golany

נועה כהן ועומר אוסטר

Hazel

המיזם של פרויקט Hazel מתמקד בשאלת כיצד נוכל להקנות ידע על המגוון הביולוגי של חיות הבר בערים ועל בצורת והחשיבות לשמור כליהם בדרך לימוד חוויתית ומשעשעת לילדים

noa_.cohen 

תום בן חמו ורוני פדידה

CHERRY

עיצוב כלי אכילה חוויתים המושתתים על עקרונות "תנועת ההאטה"

Tomtomtomitom , __ronif

טל ארבל וקרן גרינברג

PATTeat

כיצד נוכל לעודד אכילה באופן מודע ומסודר בקרב ילדים, לצורך פיתוח הרגלי אכילה בריאים יותר ?

talarbel1 

גם אתם מתעניינים בעיצוב תעשייתי?

בואו ללמוד אצלנו בהדסה!

עולם במגמת שינוי מואצת, מציב אתגרים ומזמן הזדמנויות רבות ומרתקות, עבור אנשים, חברה ובעלי חיים.
אמפטיה, רגישות, קשב לאחר ורצון לחקור, להבין וליישם הם מוקד העשייה אצלנו בחוג.
אנו משתמשים במגוון הכישורים כדי לעזור ולחתור לשינוי. בואו ללמוד איתנו.