} Skip to the content
Menu

קצת על הקורס

בקורס זה מתקיים תהליך ארוך לפיתוח עמדה אישית באמצעות חקר חומרי, טכנולוגי ורעיוני. לאורך התהליך התקבלו החלטות הנובעות משלושת האפיקים ופיתוח המוצר הגיע עד לשלב הגשת קונספט.



אריאל יעקבי

משוריינת

מתוך מחקר על דימוי האישה בשינוי הדורות, החל מצלמיות עתיקות ועד היום. לאורך מאות שנים האישה מצופה ואף נדרשת להיות מכילה רכה ועוטפת, אך אם זאת עליה להגן על עצמה בעצמה מאיומי החיים ( כן גם בתקופת שוויון לכאורה ו- me too). לכן בפרוייקט זה בחרתי לייצר שריון לאישה המודרנית, אובייקט שמגן ומזהיר, שבוחן את המתח הקיים בין רוך לקושי, בין הכלה לדחייה ובין עוצמה לחולשה. המחוך במקור הינו פריט לבוש שנועד לשנות את הגוף הנשי ולייצר דימוי גוף יותר מושך עבור הגברים. שנים שנהגו הנשים ללבוש פריט לבוש זה והתקשו בנשימה חוו כאבים ואף במקרי קיצון שילמו במחיר שלמות צלעותיהן. בחרתי לקחת אובייקט שמבטא את דיכוי האישה ולהפוך אותו לאובייקט מגן התורם להעצמת האישה במרחב הציבורי.



rel_yakobi

 

מאיה הלוי

BeeShelter

כוורת מודולרית המאפשרת לכל חובב דבורים לגדל דבורים במרחב הביתי על-ידי הפשטה של תהליך רדיית הדבש. בזכות ציפוי השעם הכוורת משפרת את חיי הדבורה, מגדילה את כמות הדבורים ותורמת חקלאית וכלכלית לסביבה.

Maya_Halevy_

עדן ישראלי

שכבות

חיפויי קיר בפאטרנים שונים המשלבים ארזוב חי וטחב. החיפויים מתאימים לחלל חוץ ופנים.

edenisraeli471

חלא ורור

Jerusalem urban furniture

עיצוב ריהוט אורבני המשמש כשילוט בקרבת מרחבים קדושים בירושלים דרך צבעים. הצבע האדום מסמל את דת הנצרות ,הצבע הכחול מסמל את היהדות והצבע הירוק מסמל את האיסלאם.

Halawarwar

רננה קליין

בין טכניקה וחומריות

בפרוייקט התמקדתי בטכניקת הזילוף, במטרה להבין כיצד היא יכולה לבוא לידי ביטוי על ידי עיצוב מגוון של אובייקטים. התנסיתי בחומרים ובדרכי עבודה שונות, עד ליצירת חפצי נוי המבטאים את יופיו של החומר והטכניקה.

renanaklein0

נועם גולני

10 - 3 - 1

חפישת קלפי משחק קלאסית של 54 קלפים הייתה נקודות המוצא של הפרויקט. המחקר שלי עסק בשאלות סביב הג'וקר - מה הופך אותו למיוחד? האם ייחודיות היא רק ביחס לאחרים? האם זה עניין של נדירות? של יחס? בנקודה הזאת זיהיתי שבכל צורה בחבילת הקלפים יש 10 קלפי מספרים, 3 קלפי מלוכה וג'קר 1. היחס 10-3-1 הוא זה שסיכם את שלב המחקר ויחד איתו יצאתי לעיצוב מוצרים המקיימים אותו. הטוטמים המוצגים כאן הם התגלגלות של מחקר היחס 10-3-1 לעומק, השימושים שלו, וכן התעניינות במודולריות המתקבלת במשחק המאוד מצומצם שבתוך היחס.

Noam Golany

טל ארבל

גלגולו של קשר

החומר שיצרתי הוא חומר ממוחזר משקיות פוליתילן חד פעמיות. הוא בעל טקסטורה נפחית ומסקרנת, מושך את העין ומעודד שאילת שאלות, כאשר תחושת החומר המקורי עודנה נמצאת.במסיכות ישנו שילוב בין חוט זהב לשקיות פוליתילן.הזהב היוקרתי, מציאתו כרוכה בסבל וכאב. היכולת שלנו להצליח לראות מבעדו בדרכים יצירתיות, כיצד נוכל לתרום לתעשייה הזו - היא הסיכוי שלנו להגן על הכדור בו אנו חיים למען עתיד טוב יותר. 



talarbel1

גם אתם מתעניינים בעיצוב תעשייתי?

בואו ללמוד אצלנו בהדסה!

עולם במגמת שינוי מואצת, מציב אתגרים ומזמן הזדמנויות רבות ומרתקות, עבור אנשים, חברה ובעלי חיים.
אמפטיה, רגישות, קשב לאחר ורצון לחקור, להבין וליישם הם מוקד העשייה אצלנו בחוג.
אנו משתמשים במגוון הכישורים כדי לעזור ולחתור לשינוי. בואו ללמוד איתנו.