} Skip to the content
Menu

קצת על הקורס

מבוא לטכנולוגיה הוא המשך ישיר של הקורס 'מבנה וחומר' במהלך הקורס נחשפו הסטודנטים לטכנולוגיות ייצור רבות וחומרים שונים.

הקורס מתמקד בשלושה חומרים עיקריים עץ, מתכת ופלסטיק. במהלך הקורס הסטודנט רכשו ידע והבנה כיצד לעשות תכנון בסיסי בעץ, מתכת ופלסטיק ויבחנו את האפשרויות העיצוביות הגלומות בטכנולוגיות אלה , תוך יישום ותרגום עיצובי של החומר הנלמד.

הקורס מלווה בפרויקטים עיצוביים  תלת-מימדיים בהם התלמיד יתנסה בחומרים ובטכנולוגיות, תוך מתן דגש על ההיתכנות התעשייתית וההשלכות של בשימוש בטכנולוגיות  הנבחרות.

בצלאל גרוס

קסדה בטכנולוגיית ייצור חדשנית

הקסדה מיוצרת בטכנולוגיית ייצור חדשנית, המאפשרת להכניס מחברים אינטגרים וכבלים חשמליים כחלק מתהליך הייצור של הקסדה. השיטה חוסכת במשקל, מוסיפה חוזק, חוסכת עיבוד משני ומשפרת את את תהליך הייצור כולו. בנוסף - העברת כבלי חשמל בתוך הקסדה מאפשרת להפעיל את כל הפיצ'רים (פנס, אמר"ל ומשקף מציאות רבודה) ע"י סוללה אחת, וחוסכת משקל וגודל לכל הפיצ'רים.

 betzalelgr

 

 

טל לירן

סט כלי לחימה פוסט אפוקליפטיים

בתרחיש של עולם פוסט אפוקליפטי מוכה חורבן מוצא אדם כלי טכנולוגי עתידני המאפשר לקחת זבל פלסטיק בסביבתו, ובאמצעות סריקה תלת מימדית של חפץ קיים, מחולל פלסטיק עליו והופך אותו לכלי המשרת את צרכיו. בסט מוצגים הכלי הטכנולוגי, גרזן, סכין ורובה קשת.

 Talliran

רויה פרלמוטר

סט כלים לשוזרת המקצועית

סט הכלים מיועד לייעל את זמן עבודת השוזרת, הוא מורכב מאפרון מתפרק שניתן לכיבוס המכיל את כל הכלים שצריכים בשביל השזירה, מקלף עלים שנתפס לשולחן עם ראש מתחלף, ווי תליה לאגרטלים שתולים על עצים וחציצה לדלי.

 revayabg

נאוה לנין

סט לשתילת צמחי אוויר

צמחי האוויר הם תופעה ייחודית שנהיית טרנדית מאוד. הסט הוא הינו מערכת מודולרית של עציצים לשתילת צמחי אוויר, הכוללת חממה לגידול תחב, מלקחיים, וכלי לניקוי והשקיית הצמחים. הסט בנוי מעץ טבעי, פרספקס והדפסות תלת מימד. 

 

 

עידית נתנאל

סט כלים ביתי לייבוש פרחים

הסט מעוצב מתוך רצון להנגיש את חווית ייבוש הפרחים וליצור דרכה פריטים דקורטיביים המשמחים את העין והלב גם במהלך הייבוש. הסט כולל קורת תליה לייבוש בטכניקה של תלייה הפוכה, ספר מתפרק לייבוש בטכניקה של ייבוש בלחץ (PRESS) ופינצטה.

 

שני ג'קסון

סט כלים לזוג נשוי טרי

סט כלים לפתיחת מכתבים לאחר החתונה וכתיבת מכתבי תודה. הסט כולל סכין לפתיחת המעטפות, עט לכתיבת מכתבים, מעטפות וכרטיסי תודה, כף להמסת השעווה, וחותמת. כל הסט מגיע ביחד במארז שמעוצב במיוחד לזוג עם ראשי התיבות שלהם. עיצוב עדין וכלתי, צבעים המתאימים לאווירת חתונה ויוקרה.

 

גם אתם מתעניינים בעיצוב תעשייתי?

בואו ללמוד אצלנו בהדסה!

עולם במגמת שינוי מואצת, מציב אתגרים ומזמן הזדמנויות רבות ומרתקות, עבור אנשים, חברה ובעלי חיים.
אמפטיה, רגישות, קשב לאחר ורצון לחקור, להבין וליישם הם מוקד העשייה אצלנו בחוג.
אנו משתמשים במגוון הכישורים כדי לעזור ולחתור לשינוי. בואו ללמוד איתנו.