קצת על הקורס
פיתוח מוצר ב׳ בו עסקנו בעולם המוצרים הקרובים אלינו ביותר ״On the go". מנקודת מבט זו פיתחו ועיצבו הסטודנטים.ות מגוון מוצרים מכל תחומי החיים, התהליך שעברו הסטודנטים.ות במהלך הסמסטר נועד להקנות להם.ן כלים ומתודות להתמודד עם אתגר פרויקט הגמר שלהם בשנה ד׳ משלבי המחקר והפרוגרמה, תהליך העיצוב ועד להכנת מודלים ומצגות מסכמות. דגש הקורס הושם על עבודה עצמאית של הסטודנטים.ות והטמעת תהליכי מחקר ועיצוב מוצר.
אביגיל בן חמו
monoChron
מוצר הנמצא בחלל העבודה ומשמש כטקס מעבר לקראת עבודה פרודקטיבית. המוצר מודד זמן בצורה פעילה ומשחקית ומציין את המעבר שמתרחש לקראת עבודה.
קרן גרינברג
מולאה
מערך כלים לחינוך פיננסי בזמן הענקת דמי כיס כריטואל משפחתי
נועם גולני
SIT.STAND.STOOL
אובייקט דו שימושי המאפשר למשתמש לעבוד על מחשב נייד גם בשני גבהי ישיבה שונים וגם בשני גבהי עמידה שונים.
עומר אוסטר
Learning partner
בקורס התעסקנו במרחבי למידה, אני מגדיר את עצמי בן אדם של אנשים, חקרתי וגיליתי שניתן לחלק את האנשים לשישה סוגי פרטנטרים ללמידה, שביניהם מתקיימים שילובים מעניינים ומרתקים. הקונספט שלי הוא מציאת פרטנר הלמידה האולטימטיבי עבור הסטודנט על מנת להפיק את המקסימום מהביחד וניצול הזמן המוקדש ללמידה למבחן בצורה האפקטיבית ביותר בהפניית אגודת הסטודנטים בקמפוסים השונים ברחבי הארץ.
טל ארבל
סביבת תמיכה רגשית
סט כלים כחלק ממרחב בבית הספר שמטרתם סיוע בהתמודדות עם הצפה רגשית של רגשות שונים
גם אתם מתעניינים בעיצוב תעשייתי?
בואו ללמוד אצלנו בהדסה!
עולם במגמת שינוי מואצת, מציב אתגרים ומזמן הזדמנויות רבות ומרתקות, עבור אנשים, חברה ובעלי חיים.
אמפטיה, רגישות, קשב לאחר ורצון לחקור, להבין וליישם הם מוקד העשייה אצלנו בחוג.
אנו משתמשים במגוון הכישורים כדי לעזור ולחתור לשינוי. בואו ללמוד איתנו.