עיצוב הקורקינט תוכנן כדי לפתור שלוש בעיות עיקריות. בעת חניית הכלי, חפיפת הכלים בזמן החנייה מצמצמת את מקום החניה, סוללה נטענת באמצעות טכנולוגיית משטחים סולאריים הנמצאים במסך החיווי ובאמצעות טכנולוגיה פיאזואלקטרית הנמצאת בשלושת הצמיגים. סוללה נשלפת לצורך טעינה ותפעול וללא צורך באיסוף הכלי עצמו. תקנה חדשה אשר תצא בסוף שנת 2021 מחייבת את החברות להצמיד לכל כלי קסדה ולכן בחרתי לייצר תא נפתח עבור קסדה מתקפלת המוצעת לרוכב. השימוש בכלי לכלל המשתמשים הוא באמצעות אפליקצית como.
מערך התניידות שיתופי הפועל במרחב העירוני
...
מנחה: יורם פוני
במציאות בה אנו חיים, מרכזי ערים גדולת הצמיחו גורדי שחקים, משרדים, מקומות עבודה ואיתם גם פקקי תנועה בדרך לערים אלו ובתוכן. כתוצאה ממציאות זו, אנו פוגעים באופן ישיר בסביבה הקרובה והרחוקה שלנו. בהעדר פתרונות ציבוריים הולמים, והתקדמות איטית של הרשויות בקידום הטמעת עקרונות תחבורה עירונית מקיימת בתוכנית בניית העיר ,קמו בשנים האחרונות עשרות חברות המציעות פתרונות לצמצום כניסת כלי רכב פרטיים למרכזי ערים בקונפיגורציות שונות ביניהן קורקינט שיתופי.
הקורקינטים המוצעים כיום בערים וביניהן תל-אביב, יצרו מטרדי חניה, בטיחות של הרוכב וסביבתו, וונדליזם. הפרויקט שלי מציע מערך התניידות שיתופי הפועל במרחב העירוני, במטרה לצמצם את מטרד הכלים השיתופיים במרכזי ערים בעת חנייתם ותפעולם, ולהעניק תחושת בטיחות מקסימלית לרוכב וסביבתו.